Per xarxa social

Plans/mensuals

PREUCARACTERÍSTIQUES
  • CAMPANYES + ADDS
  • DISSENY ANUNCIS
  • TXAT
  • DISSENY PERFIL + PORTADA

INICIAL

19MES
19MES
  • 1
  • 1
  • AUTO-RESPOSTA
  • NO

ECONOMIC

39MES
39MES
  • 1
  • 2
  • AUTO-RESPOSTA
  • SI
    CADA 3 MESOS

BASIC

59MES
59MES
  • 2
  • 3
  • PERSONALITZAT
  • CADA 2 MESOS

PREMIUM

69MES
69MES
  • 3
  • 4
  • PERSONALITZAT

 

Xarxes Socials

Treballem en Facebook, Twitter, Linkedin e Instagram. Cada xarxa social té unes característiques especials, per això estudiem quina és la que millor s’ajuste al perfil de client amb el qui volem tractar i acostar la teua marca. Analitzem les afinitats del teu negoci o producte i treballem conjuntament amb els valors de la teua empresa.

El propòsit de treballar en les xarxes socials deu ser aprofitar el seu caràcter viral per a propagar el missatge de la nostra empresa entre comunitats afins als nostres productes, per a açò la clau està a ser capaces de generar continguts de valor per als nostres potencials clients i aconseguir que els usuaris difonguen la nostra marca convertint-se en prescriptores de la nostra empresa.

MÀRQUETING DE CONTINGUTS

Els mitjans socials són també plataformes de comunicació en les quals s’escolta i es parla. Des de Donamlike tractem la comunicació com una aposta de valor, informacio i rigor. Difonem la teua marca a través del blog que tingues o des de les diferents magazines que integren Edicions País del Mar. Creem contingut en xarxes socials i ho fem per incrementar el teu posicionament en els buscadors com google o bing. Som també un mitjà de comunicació on es distribuiex fins a 5 vegades el contingut generat. 

El missatge que compartim és de vital importància, per això és fonamental treballar sobre un pla editorial basat en continguts de qualitat, que aporten valor i desperten l’interès del públic al que ens dirigim.

Addicionalment, és important conèixer les sinergies positives que serem capaces d’obtenir a través d’una bona estratègia de màrqueting de continguts, us expliquem tres de les més significatives:

– Augmentarem la freqüència amb la qual Google visitarà nostra web.
– Afavorirem la construcció d’una sòlida reputació online a través de la indexació de multitud de continguts relacionats amb la nostra marca.
– Facilitarà la construcció d’una òptima estructura d’enllaços interns, important factor per a millorar el nostre posicionament SEO.